Jednoduchých pravidel Dungeons & Draci

Existuje mnoho specializovaných pravidla pro Dungeons & Dragons řešit mnoho různých opatření,hráč může přát , aby se . Jádro pravidlo , nicméně , je velmi jednoduchý . D & D používá d20 kostky mechanik , což znamená, že všechny role jsou založeny na výsledcích válcování jeden 20 – kostkou . To platí pro všechny boji , zkoušky dovednosti a záchranným hodům . Výsledkem válce dostane modifikovány dalšími faktory , v závislosti na tom, coje pro role . Role 20 ( před modifikátory ) se nazývá přirozený 20 nebo kritický zásah . Kritický zásah jeokamžitý úspěch , bez ohledu na to , jakécílové číslo bylo . Pro více komplexní , ale stále zjednodušené , verze pravidel , viz začátku Pravidla rychle. Útok

V boji , postavy přidejte modifikátor na základě příslušné dovednosti , aby jejich d20 roll. Pro základní zbraní útoky , to jesíla modifikátor . Pro pravomocí , zkontrolujte jeho popis příslušného modifikátoru . Toto číslo ( role a modifikátor ) je ve srovnání s cílovým číslem . Pro většinu útoků to bude brnění třídy . Pro kouzel a jiných sil , mohlo by to být odvaha , síla vůle nebo reflex . Je-ličíslo, kteréhráč za tepla je vyšší než počet pro cíl , pakhráč se podařilo , a dostává se vrátit k poškození . Každá zbraň a síla bude určit počet a velikost matrice ( nebo kostky ), které je třeba za tepla . Výsledek se odečte od cílového Hit Point celkem .
Move , Minor , standardní

Během boje , každá postava může trvat tři akce , jeden z každého vnásledujících kategorie : přesunout , menší a standardní . Akce krok znamená, že se můžete pohybovat vaše postava řadu čtverců na vaší rychlosti . Spuštění a nabíjení jsou další tah akce se specifickými pravidly . Menší akce by mohla být načítání kuše , přičemž se lektvar , nebo zapálením svíčky . Standardní akce zahrnuje všechny útoky a pravomoci ( není-li v popisu mocnosti uvedeno jinak) . Hráč si může také zvolit , aby se dvě přesunutí akce , nebo dvě menší akce aakční stěhovat .

Dovednostní testy

17 znak dovednosti v D & D . Tyto dovednosti mají skóre podle toho, zdapostava se rozhodl trénovat v tuto dovednost a modifikátor schopnosti , žedovednost je založen na . Školení přidá pět bodů, zatímcomodifikátor bude i nadále stoupat hladiny postava získává a výkonnostních bodů . Kdyžpostava potřebuje použít jeden z těchto dovedností , se hodí k20 , přidá dovednosti skóre a porovná toto číslo na cílové číslo . Cílové číslo je nastaven Dungeonmaster a je založen na obtížnosti úkolu , plus jakékoli další environmentální faktoryDM může cítit jsou důležité .
Klipart Smrt , umírání a záchranným hodům

postava, která byla snížena na nulu životů není mrtvý . Je v bezvědomí a musí provést záchranný hod , aby se zabránilo smrti . Záchranný hod je cílový počet 10 . Pokudhráč hodí10 nebo vyšší , on nebo ona se podařilo . Bezvědomí znak musí pokračovat , aby se úspory hodí pro případ smrti v každém kole , dokud ho lze vyléčit nebo do bojových konce , podle toho, co nastane dříve . Pokudhráč nestihneZáchranný hod třikrát , pak se jeho postava je mrtvá . Mrtví znaky mohou být vzkříšen některé kněze kouzel a rituálů , pokud jsou ostatky . Znaky jsou někdy nutné, aby úspora hodí na konec kouzlo účinky . Pokud se mu to nepodaří ,vliv pokračuje na další straně, když se může pokusit znovu .

Napsat komentář