Jak si vyrobit hru pro Science Fair projektu pomocí kuličky

Mramor hry mohou býtvelkým hitem na trhy vědy . Některé hry prozkoumat viskozity různých kapalin “ , který se odkazuje na to, jak moc se jim bránit průtoku . Některé kapaliny , jako je voda , může být přesunuta v relativně krátkém čase , zatímco jiní , jako je med , trvat mnohem déle . Mramor Hra také může fungovat jako experiment , pokud si vytvořit hypotézu , nebo kvalifikovaný odhad , před provedením experimentu , jaké kapaliny bude nejvíce odolávat marble.Things budete potřebovat
5 brýle , 1 pivo každý
1 litr medu
1 litr řepkový olej
1 litr vody
1 litr slané vody
1 litr mléka
5 kuliček
Zobrazit další instrukce
1.

Naplňte každou sklenici s jiným kapalinou , dokudkapalina je 2 cm od horní části skla . Nemíchejte tekutiny .
2

Držte kuličku přes jednu sklenici . To by mělo být i s otevřením skla . Nastavit stopky . Uvolněte mramoru a začíná časování se stopkami současně . Pokračovat nechat stopky běžet , dokud se kulička dosáhne na dno sklenice .
3

Zapněte stopky vypne , jakmilemramor dosáhne dna a zaznamenat čas . To s každým sklem . Bez ohledu na mramoru dosáhne dolní první je v nejméně viskózní . Mramoru , který dosáhne na dno poslední jenejvíce viskózní .
4

Nastavení projektu na vědu spravedlivé a umožnit ostatním studentům odhadnout, které z kapaliny je nejvíce viskózní , než které jim umožní provést experiment .

Napsat komentář