Návod pro programování 3D her

Video hry v 3 -D se obrovskou škálu forem, včetně first-person střílečka , poklad dobrodružství a letecké simulátory . Všechny tyto hry jsou v běžných vizuálních prvků , které se zdají ustupovat a předem reálně ve vesmíru, stejně jako reálném světě objekty dělat. Můžete vytvořit hru s takovými prvky, studiem toho, jakstávající hra je pak modifikací herní zdrojový kód dooriginální hra již není rozpoznatelný . Programování 3-D hra vám umožní vytvořit postavy a prostředí, žádný počítačový monitor nikdy zobrazen předtím. Návod
Stránka 1

Přehrát některé stávající 3-D hry, jako je Rigs of Rods , StepMania nebo Big Pasiáns 3-D . Ujistěte se, že vybrat her , jejichž zdrojem je otevřený, což znamená, že volně dostupné .
2

Download programovací kód pro hru , kterou chcete založit své 3-D hry na . Můžete je najít kód ve formě ZIP archivu na stejném místě jste stáhli herní spustitelný soubor z .
3

Přečtěte si dokumentaci dodanou s zip archivu , a zapisovat programovací jazyk používá rozvíjet hru.
4

Instalovat zdarma zdrojový kompilátor pro jazyk, který jste napsal v předchozím kroku . Přejdi na Watcom má kompilátor pro C ++ programy a Java web Oracle má kompilátor pro programy v jazyce Java .
5

Otevřít v textovém editoru každý zdrojový soubor v zip archivu stáhli v kroku 2 , pak si přečtěte každý příkaz v těchto souborech . Napište své připomínky ve zdrojovém souboru pro příkazy, které mají smysl pro vás. Zdrojové soubory budou mít existující komentáře , které vysvětlují některé příkazy . Pomocí těchto připomínek se naučit, jak psát vaše připomínky. Jakmile pochopíte všechny příkazy ve všech souborech zdrojového kódu budete rozumět program natolik dobře, aby se podstatné změny.
6

Kompilace 3-D hra je zdrojový kód , po přečtení pokynů svého kompilátoru .
7

Spustit hru jeden příkaz najednou pomocí nástroje pro ladění vaší kompilátoru . Jak jste si provést každý příkaz , zapište si názvy a hodnoty každé proměnné v souboru zdrojového kódu. Například , v dobrodružné hře můžete vidět hypotetickou proměnnou s názvem “ PlayerPoints . “ Zapište hodnoty této proměnné , protože se zvyšuje nebo snižuje v průběhu realizace hry. Pokud tak učiníte, bude odhalit, jak prohlášení , že změna “ PlayerPoints “ práce .
8

Napište nové komentáře , které odrážejí to, co jste se naučili od krokování kódu. Opakujte předchozí krok a tento krok, dokud máte komentáře pro každý výrok ve zdrojovém kódu.
9

Změnit jedno z čísel nebo citovaný text proměnné ve zdrojovém souboru , překompilovat a hrát hry , sledování pro efekt změnu. Například změnit počáteční hodnotu PlayerPoints 100 místo 10 , a všimněte si, jak tato zvýšená aktiv ovlivňuje chování postavy .
10

Napište programovací kód pro stále širší úpravy hry. Například změnit strukturu bludiště z cihel kámen. Vaše studium kódu v krocích po sedmi a osmi poskytne znalosti potřebné pro tento krok . Kompilace a vyzkoušejte hru po každé změně .
11

Opakujte krok 10 , dokud již nemůže rozpoznat originální 3-D hry. Dosažení tohoto stavu znamená, že jste vytvořili nový 3-D hry.

Napsat komentář